Zwroty i reklamacje w Kärcher Center Krawczyk

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby każdy sprzęt dostępny w naszej ofercie sprzedażowej, był w pełni sprawny oraz przechowywany i transportowany zgodnie z zaleceniami producenta. Niestety, nie możemy w 100% zagwarantować, że produkt nie ulegnie awarii w trakcie jego eksploatacji. Zapewniamy jednak, że w przypadku wystąpienia usterki służymy kompleksowym wsparciem serwisowym i pomagamy sprawnie przejść przez procedurę reklamacyjną u producenta.

Pamiętaj również, że zamawiając towar na odległość poprzez naszą stronę internetową, przysługuje Ci prawo do jego zwrotu bez podawania żadnej przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. Warunkiem jest zakup sprzętu na potrzeby indywidualne – prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie konsumentom.

Wybierz rodzaj odbiorcy

Zwrot towaru

Klienci indywidualni (konsumenci)

Dokonując zakupu online poprzez naszą platformę sprzedażową (zakup na odległość), masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Nie musisz przy tym podawać żadnego powodu rezygnacji z zakupu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz spełnić 3 podstawowe kryteria:

  • sprzęt nie może być uszkodzony;
  • sprzęt nie może posiadać śladów użytkowania;
  • sprzęt musi posiadać oryginalne opakowanie.

Podstawa prawna: Art. 38. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

Jak zwrócić towar w Kärcher Center Krawczyk?

1. Wyślij zgłoszenie na adres: sklep@karcherkrawczyk.pl

W wiadomości podaj niezbędne do procesu zwrotu dane w tym:

  • Imię i nazwisko,
  • pełny adres,
  • numer telefonu,
  • pełną nazwę produktu,
  • datę zakupu,
  • datę otrzymania towaru,
  • numer paragonu lub faktury.

Zaproponuj preferowany sposób realizacji zwrotu.

  • W przypadku zwrotu środków - podaj numer konta lub wyraź chęć zwrotu w gotówce.
  • Jeśli zdecydujesz się na wymianę podaj produkt, który Cię interesuje.

2. Zaczekaj na kontakt

  • Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą mailowo lub telefonicznie oraz przekaże dalsze informacje.

Pamiętaj, że zwracany produkt musi zostać bezpiecznie zapakowany, zawierać dowód zakupu oraz wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy.

Przedsiębiorcy – zakup na firmę

Od 1 stycznia 2021 przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą i dokonujący zakupu poza lokalem sprzedającego, mogą skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy na zasadach obowiązujących dla konsumentów. Warunkiem jest to, aby zakup nie pozostawał w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Jeżeli zakup dokonany był na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, wtedy prosimy o kontakt z nami w celu wypracowania indywidualnej ścieżki postępowania.

Reklamacja towaru

Jeżeli zakupiony produkt z jakiegoś powodu uległ awarii, koniecznie skontaktuj się z naszym salonem. Bez względu na okres, który minął od dnia zakupu, postaramy się rozwiązać powstały problem, tak abyś dalej mógł cieszyć się pełną funkcjonalnością wybranego urządzenia.

Procedura reklamacyjna zależna jest od czasu jaki minął od dnia zakupu:

  • Uszkodzenie przy odbiorze towaru – jeżeli już przy odbiorze przesyłki zauważysz widoczne uszkodzenia sprzętu (lub samej paczki), koniecznie spisz z kurierem protokół szkody, który będzie podstawą do złożenia reklamacji u przewoźnika, a następnie skontaktuj się z nami.
  • Uszkodzenie krótko po odebraniu towaru – jeżeli już po oddaleniu się kuriera i pokwitowaniu odbioru przesyłki okaże się, że produkt nie działa zgodnie z jego charakterystyką, jak najszybciej skontaktuj się z nami – najlepiej w terminie do 7 dni od daty odebrania przesyłki.
  • Uszkodzenie w okresie gwarancyjnym – jeżeli zakupiony produkt uległ awarii w trakcie trwania okresu gwarancyjnego, skontaktuj się z nami lub bezpośrednio z autoryzowanym serwisem producenta. Koniecznie sprawdź przy tym informacje zawarte w karcie gwarancyjnej.

Przypominamy również, że nasz salon świadczy podstawowe usługi serwisowe i służy technicznym wsparciem posprzedażowym. Pomożemy Ci przebrnąć przez całą procedurę reklamacyjną, a razie takiej sposobności, naprawimy uszkodzony sprzęt za pomocą oryginalnych części zamiennych.

Masz więcej pytań?